Професійний догляд, люкс-сегмент або масмаркет?
Чи бачили ви рекламу таких брендів як, наприклад, Lanza, Orising чи Alterna по телевізору із залученням зірок чи акторів?🤔 Я ні 🤷♀️. При цьому продукція далеко не дешева і дорікнути виробникам про відсутність коштів на просування брендів аж ніяк не можна.
🔹️Різниця між професійною косметикою та масмаркетом у сировині, яка використовується, яка її концентрація і як себе позиціонує бренд.☝
✔Одні будують лабораторії, проводять дослідження та вишукують компоненти, які можна використовувати максимально корисно для вашого волосся при мінімальному нанесенні шкоди навколишньому середовищу, інші виділяють величезні бюджети на рекламні ролики.
✔Для одного бренду важливо отримати Vegan або Organic сертифікат, інший має завдання мінімізувати витрати на виробництво.
Як зрозуміти продукція професійна чи ні?
На сьогодні це поки що ніяк не регулюється і виробник називає свою продукцію так, як йому заманеться. Тому тут тільки ваша довіра до консультанта.☝
Що стосується люкс сегментe, тут вже спрацьовують інші механізми маркетингу: частина покупців придбають продукцію тільки тому, що вона не буде доступна іншим і людина, купуючи дорогий шампунь, як і дорогу машину, зараховує себе до обраних. Купує, бо може це зробити.
🔹️Чи варто чекати від дорогого шампуню збільшення густоти волосся в 2 рази❓ Однозначно, що ні❎.
🔹️ Чи відрізняються за якістю продукти за 100 і за 1000 гривень❓ Однозначно, що так✅.
Якщо ви глибоко впевнені, що вас обманюють і намагаються підсунути такий же продукт, але дорожче – не витрачайте гроші. Ви не помітите 🙅♀️ різницю навіть якщо вона і буде.
Професійний догляд працює однозначно. Це вже перевірено (відгуками в першу чергу). Але тільки правильно підібраний❗
Залишити відповідь